czwartek, 14 października 2021

Moje urodziny - 37lat

 Stres, chwilę o poddaniu się, dzielenie się refleksją i życzenia. 

.
.
.
.
.
.
.
.
.

Stało się, niby nic nadzwyczajnego, ale to moje pierwsze urodziny, które tak naprawdę będę świętować, bez poczucia bólu, że znowu nie jestem sobą, że na mnie patrzą, ale nie widzą. Bez poczucia winy, że kolejny rok stracony i bez udawanego, bez fałszywego sztucznego uśmiechu, choć w środku chciało się płakać. 

Teraz mogę świętować, ze świadomością, że w końcu mam co świętować, że jestem i że mogę być sobą, że moje urodziny podkreślają moje marzenia, które spełniam :) Jest to nowe ciekawe doświadczenie, które chętnie doświadczę i z radością o tym piszę. 


 Z Tej okazji życzę, by Wam się udało spełnić marzenia i spotkać dobrych ludzi, którzy pomogą Wam przetrwać ciężką drogę do bycia sobą, Życzę Wam możliwości odkrywania siebie, będąc sobą - a jest to niesamowite, jak wiele się odsłania, gdy jesteśmy sobą, jak łatwiej widać swoją naturę i to, czego się pragnie, do czego jest się stworzonym, jak odkrywa to zdolności i zalety, które w sobie mamy i jak poznajemy świat na nowo.

Faktem jest, że nie jest to łatwa droga i tworzy wiele trudności, czasami chce się poddać, czasami traci się siły i nadal się cierpi, ale i tak warto walczyć o bycie sobą i celebrować to z dumą i satysfakcją. 
Jestem ostatnio bardzo zestresowana, czekając na maila od lekarza i z funduszu, czując strach przed przyszłością, martwię się o zdrowie i inne sprawy, przez co jestem podrapana - nerwica, ale mam nadzieje, że dalej moje wpisy i zdjęcia będą inspirować i dawać dużo dobrego.


 Mi się udało przetrwać rok i dożyć tych urodzin, a to już jest dla mnie ogromny sukces, nie zapominając, ile przeszłam przez ten rok i że udało mi się uzbierać dokumentacje do sądu :) 

Zatem ja świętuje i Życzę Wam najlepszych ludzi wokół, zdrowia i siły do spełnienia marzeń :)

Dziś bez zdjęć, ale z piosenką, która w moim odczuciu jest o nas i naszej drodze, dlatego dedykuje nam Wszystkim, aby dziś był lepszy, od wczorajszego dnia, a jutro lepszy od dzisiejszego, abyśmy byli dumni z siebie i mieli czyste serca <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przemoc w szkolę

  Do tego posta przymierzam się od dwóch miesięcy, ponieważ ciężko o tym pisać, ale w końcu się udało. Chce dziś opowiedzieć o tym, jak mnie...